måndag 20 april 2009

Pyssel!!

Ahhhhh...

Att vara på pysselträff måste vara något av det mysigaste som finns. Bara sitta och pyssla och käka godis och snacka skit med en massa goa tjejer. Knåpade ihop tre kort i lördags, men två är med och tävlar, så dem kan jag inte visa än på ett tag. Men jag kan visa detta:


Ett snabbkort liftat ur "Cards" mars-08. Dawn McVey gjorde originalet. Pissig färgåtergivning, men det får ni stå ut med tills jag lär mig photoshop lite bättre :)

Imorgon är det tisdag. Då ska jag step-a bort mina agressioner efter jobbet!! Pilates ikväll, så nu är det läge att käka.

Tjingeling!

2 kommentarer:

Kim sa...

Gillar färgerna. Har blivit blom-fantast nu så nu vil jag ha blommor på allt :)

Marie sa...

Kul! Jag har å andra sidan väldigt svårt att sätta blommor på allt, så detta är ett lite ovanligt kort för mig ;)