söndag 14 mars 2010

Skapat förra året

Här är lite "gammalt" jag pysslade ihop men inte har orkat lägga upp. Skrämmande hur lite jag pysslade förra året egentligen. Nu är blir det andra bullar minsann! Jag tillåter mig själv ingen shopping på hela året (dvs pysselsaker), och jag måste börja pyssla mer, annars blir det ingen shopping nästa år heller (hemska tanke!!). Det finns redan massor med saker jag vill ha såklart, men snart har jag klarat nästan en fjärdedel av året utan att shoppa *yay me*. Enough with the babbel already. Here comes the pyssel :-)



bokmärke :)












3 kommentarer:

Cicci/Trollmor sa...

Kanonfina kort!!! Så kul att du är "tillbaka"!

Jenny sa...

Åh, wow! Love the pyssel..

ems sa...

oj, du är ju SJUKT duktig ! önskar jag också hade tålamod för att göra sånt där !